BŁĄD W DYDAKTYCE Przyczyny powstawania, mechanizmy, szanse dydaktyczne
Główne wyniki międzynarodowego badania umiejętności dorosłych PIAAC 2023
Jak uczyć, by uczniowie myśleli samodzielnie? Rozwijanie krytycznego myślenia w klasie
Kompetencje cyfrowe uczniów w Polsce – co wiemy z badań międzynarodowych?
Młodzież w świecie pieniędzy. Wyniki badania umiejętności finansowych PISA 2022
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Podsumowanie wysłuchania publicznego w sprawie projektów podstaw programowych IBE PIB – część I
Podsumowanie wysłuchania publicznego w sprawie projektów podstaw programowych IBE PIB – część II
Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej
Praktyki czytelnicze polskich uczniów
Przyjmowanie perspektywy – polscy piętnastolatkowie w badaniu PISA
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023
Uczniowie i uczennice z doświadczeniem migracji i uchodźstwa w polskich szkołach 2004–2024
Umiejętności na polskim rynku pracy. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023.